+
לרגל המצב וההנחיות הממשלתיות, אנו נאצלים לבטל את כל אירועי פסטיבל ירושלים לאומנויות 2020. יש בנו אמונה ותקווה לקיים את הפסטיבל בהמשך, כשכולנו נחזור לימים שקטים ולשגרת עבודה. תודה לכל הרוכשים, המתעניינים והתומכים.
לימים שקטים יותר,
צוות הפסטיבל

קצרים על הגג – קולנוע לילי

07/06
י"ח בסיוון

20:00-00:00

קולנוע סם שפיגל

קצרים על הגג – קולנוע לילי

קצרים על הגג – קולנוע לילי 

מקבץ סרטים קצרים מירושלים ועל ירושלים היישר מהגג החדש של סם שפיגל.
הקולנוע פתוח לקהל מהשעה 20:00 ועד חצות.

 

מקבץ 1:

שבת / טל קומאי / 2020 / 11 דקות איה מפספסת את האוטובוס האחרון ונתקעת בירושלים לסופ"ש. התוכניות שלה הן לצפות ב"מאסטר שף" ולאכול קורנפלקס, אך כוונותיה משתבשות כשהיא מקבלת שיחת טלפון מפתיעה מאיתמר, סטודנט שלומד איתה.

הקול של האוטובוס / עינת גולן / 2017 / 11 דקות קולה של רות הוא קול הכריזה באוטובוסים. כולם שומעים אותה תחנה אחרי תחנה, אך אף איש או אשה לא באמת מקשיבים לה.

אני ומה שיכלתי להיות / מאיה ברינר / 2009 / 23 דקות נטע בת ה־26 יוצאת למסע לילי וסהרורי ברחובות ירושלים בחיפוש אחר זהות אחרת. הדמויות שהיא פוגשת והסיפור שהיא יוצרת לעצמה, הופכים אותה לנסיכה מתוך סיפור אגדה, לכוכבת מחזמר ולדוגמנית מפורסמת, לכאורה.

מקבץ 2: 

אוסלו / שאהדי סרור / 2019 / 15 דקות זיאד, פועל פלסטיני, מנוע מלהיכנס לעבודה בישראל. מאחר שהבטיח לבתו בשר לארוחת ערב, הוא לא יכול לחזור הביתה בידיים ריקות. הוא חייב להיות יצירתי.

מינוס פלוס / שחר כהן / 2001 / 20 דקות שאול, גיטריסט לשעבר וממציא סדרתי, נקרע בין אהבתו לחברתו יעל לבין מלחמה בחברת החשמל המנתקת את הזרם בביתם.

שבת כלה / עליזה חנוביץ׳ / 2019 / 23 דקות לאלקה קשה להתמודד עם נישואיה המתקרבים של חברתה הטובה דניאלה. באירוע "שבת הכלה" שלה היא מנסה להוכיח לה שהיא עדיין זקוקה לה, ולוּ בזכות הידע הרב שיש לה בכל הקשור לתשמישי מיטה.

כניסה חופשית

אוצרים: רומן מרז'ן, שירי פירס, יהודה בוגומולני

ההקרנות יתקיימו בקולנוע סם שפיגל בין השעות 24:00-20:00

כניסה חופשית

רכישת כרטיסים

מופעים דומים

חזרה לתוכניה