+
לרגל המצב וההנחיות הממשלתיות, אנו נאצלים לבטל את כל אירועי פסטיבל ירושלים לאומנויות 2020. יש בנו אמונה ותקווה לקיים את הפסטיבל בהמשך, כשכולנו נחזור לימים שקטים ולשגרת עבודה. תודה לכל הרוכשים, המתעניינים והתומכים.
לימים שקטים יותר,
צוות הפסטיבל

מחול הצילום – תערוכה

30/05
כט' אייר

10:00-22:00

בית מזיא, מסילת ישרים 18

מחול הצילום – תערוכה

צילום מחול מבטא בתוכו את המתח שבין תנועה לאי תנועה, בין התרחשות ללכידה של רגע. צילום מחול מאפשר מפגש בין שני מדיומים שעם חיבורם נוצרת תחילתה של יצירה אמנותית חדשה המקדמת תקשורת, שותפות ודיאלוג בין צלם רקדן וכוראוגרף, מערכת יחסים שנרקמת בין מבצע התנועה, ובין מי שעיקר הווייתו לזקקה לכדי רגע בודד.
בהנחייתו ובניהולו האמנותי של הצלם אייל הירש עברו הצלמים תהליך של מחקר ופיתוח לצד הכשרה מעשית ועיונית. יחדיו הם צעדו בעולם מרתק של תיעוד/לכידה של תנועה, תוך שאיפה מתמדת לאמירה אמנותית אישית.

עולם שנחקר בידי טובי האמנים – החל מציורי הרקדניות של דגה, ועד לרוחב היריעה שהשאיר אחריו הצלם גדי דגון, מצלמי התיאטרון, המחול והתרבות הבכירים בישראל שהלך לעולמו לפני כשנה.
הצלמים פיתחו מערכת יחסים קרובה עם הרקדנים, הבמה, התנועה והיצירה, תוך שאיפה מתמדת לאמירה אמנותית אישית, לצד עבודה בקבוצה מגובשת, מכילה ומפרה.
התוכנית התקיימה בהשתתפות כוראוגרפים, רקדנים וגופי ומוסדות תרבות.

התוכנית והתערוכה מאת המחלקה למחול – עיריית ירושלים בהובלת יעל – בית ליוצרי מחול ופרפורמנס עצמאיים בירושלים רקדנים וגופי ומוסדות תרבות

צלמים מציגים בתערוכה: טל נחום, דנה בר סימן-טוב, חנה טייב, יעל הרמן, מאיה חדש, גיל וולפסון, מיכל גרינבוים, טליה סיון

ניהול אמנותי: אייל הירש

עיצוב גרפי : נטע מרים פרץ

אתר התערוכה

כניסה חופשית

התערוכה בהפקת יעל – בית ליוצרי מחול עצמאיים בירושלים

התערוכה מוצגת בבית מזיא, מסילת ישרים 18

שעות פתיחה:
א-ה: 10:00-22:00

 

כניסה חופשית

רכישת כרטיסים

מופעים דומים

חזרה לתוכניה